Seneste nyt

Lasse Flø forlænger til 2026

Af Lars Christensen | 13. maj 2024

Det 18-årige forsvarstalent har forlænget sin kontrakt med Vejle Boldklub for de kommende to sæsoner.

U15 vinder Nørhalne Cup – nederlag til U17 mod FCM

Af Lars Christensen | 13. maj 2024

VB Akademiets U15 Liga-hold har henover Kristi Himmelfartsdagene deltaget i Nørhalne Cup i Nordjylland, som de unge VB-talenter vandt efter en finalesejr på 3-1 over Fredrikstad FK fra Norge. Den velbesøgte ungdomsturnering havde også deltagelse af klubber som Benfica og Anderlecht. U17 Liga-holdet havde revancheopgør mod FC Midtjylland på programmet, men selvom pletten fra sidst mod Brøndby blev vasket væk, så tabte de unge vejlensere med 0-2.

Prelec: Vi har før haft kampe mod Viborg, der tippede den anden vej

Af Ole Kristensen | 12. maj 2024

- Det var en hård kamp i dag - Viborg har adskillige situationer, hvor de kan score, erkendte Ivan Prelec efter kampen.

Velkov: Hård fight – og to magiske momenter

Af Lars Christensen | 12. maj 2024

Forsvarsprofilen Stefan Velkov nød fightersejren i Viborg, som han tilskrev hele holdets hårde fight og to magiske momenter fra angriberne.

Onugkha sparker VB tæt på målsætningen

Af Ole Kristensen | 12. maj 2024

Mors Dag, Onugkhas Dag og VB’s Dag på en og samme tid. Ganske overraskende hentede VB for første gang denne sæson sin anden sejr i træk (hvor mange skal der til en stime?), da VB på Energi Viborg Arena hentede en ikke uheldig 2-1 sejr. Men VB har i Nathan Trott og German Onugkha to spillere, der i den grad er on fire. Trott præsterede fantasiredninger på stribe, og med et pragtmål 24 minutter før tid og dermed målscorer for femte kamp i træk sørgede Onugkha for sejrsmålet. Musa Juwara havde bragt VB foran efter syv minutter, men VFF fik udlignet inden pausen.

Startopstillingen mod Viborg

Af Lars Christensen | 12. maj 2024

Kirkegaard er tilbage i startopstillingen, når Vejle Boldklub møder Viborg FF i kvalifikationsspillet fra kl. 14.00. Se hele holdet herunder.

Information til gæstende VB'ere i Viborg

Af Camilla Dahl | 11. maj 2024

På søndag venter den anden sidste udebanekamp i denne sæson. Her er alt, du som gæstende VB'er bør vide inden dit besøg på Energi Viborg Arena.

Lauritsen: Attituden og mentaliteten bliver vigtig

Af Lars Christensen | 11. maj 2024

Unge Tobias Lauritsen ser frem til opgøret mod Viborg FF, hvor han vil have attituden og mentaliteten fra sejren over OB med.

Kampdagsstatus: Kolinger tilbage før Viborg-duel

Af Lars Christensen | 10. maj 2024

Efter at have afsonet den ene spilledags karantæne er Denis Kolinger tilbage, når Vejle Boldklub fortsætter jagten på overlevelsesgivende points i 3F Superligaens kvalifikationsspil mod Viborg. Opgøret mod de grønblusede spilles søndag eftermiddag fra kl. 14.00 på Energi Viborg Arena og sendes direkte på Canal 9/discovery+.