Seneste nyt

U19: Målløst, men intenst og ganske dramatisk lokalderby

Af Ole Kristensen | 27. april 2024

Efter at VB’s U15 og U17 Liga-hold tidligere på ugen havde slået AC Horsens, var det op til U19 at fuldbyrde Akademiets triumf i den indbyrdes rivalitet mod De Gule. Det lykkedes kun delvist, idet en intens affære i VB Parken sluttede uden scoringer trods adskillige chancer og en enkelt stærkt kontroversiel episode, men med sejr i den efterfølgende straffesparkskonkurrence fik VB dog to point ud af anstrengelserne.

U17 slog tilbage med sejr over AC Horsens

Af Lars Christensen | 27. april 2024

VB Akademiets U17 Liga-hold vaskede pletten fra afklapsningen i Haderslev væk ved at vinde 3-1 over AC Horsens i VB Parken fredag aften. Gæsterne gik til pause med en føring, men Faghir, Bunton og hjemmebanedebuterende Cordt sørgede for vejlensiske scoringer efter pausen. U15 Liga-holdet besejrede de gulblusede med de samme cifre.

Prelec: Vi respekterer det ene point

Af Ole Kristensen | 27. april 2024

Ivan Prelec var godt tilfreds med den fremgang, han kunne notere hos sit hold i forhold til sidste kamp.

Onugkha skabte balance: Holdet viser karakter

Af Lars Christensen | 26. april 2024

For tredje kamp i træk scorede German Onugkha, da topscoreren udlignede Lyngbys pauseføring få minutter inde i anden halvleg af fredagens uafgjorte opgør.

Alt endnu åbent efter remis i bundslaget

Af Ole Kristensen | 26. april 2024

Udtrykket og attituden var ganske anderledes hos VB fredag aften på Lyngby Stadion end i sidste weekends forsmædelige optræden i Hvidovre. Efter en energisk indsats fik de rødblusede fortjent et point med hjem fra Sjælland – udligningen faldt kort efter pausen og var (naturligvis) signeret German Onugkha, holdets enerådende topscorer. Et intenst bunddrama fandt således ingen sejrherre.

Startopstillingen mod Lyngby

Af Lars Christensen | 26. april 2024

Der er fire ændringer i startopstillingen i forhold til seneste kamp, når Vejle Boldklub møder Lyngby i kvalifikationsspillet i 3F Superliga fra kl. 19.00.

Topscoreren har genfundet målformen: Vi er klar til udfordringen

Af Daniel Abedeny | 25. april 2024

To kampe i træk har German Onugkha fundet vej til modstanderens mål. Fredag aften på Lyngby Stadion skal Vejle Boldklubs 27-årige topscorer forsøge at bygge videre på den stime.

Kampdagsstatus: Næste akt i kvalifikationsspillet venter i Lyngby

Af Lars Christensen | 25. april 2024

Skuffelsen fra Hvidovre er lagt til side, når Vejle Boldklub fredag aften skal forsøge at indhente tabt terræn i kvalifikationsspillet mod konkurrenterne fra Lyngby. Trods to advarsler i nederlaget i Hvidovre stiller Vejle Boldklub uden spærrede spillere til den første af to indbydes kampe mod de kongeblå. Kick-off på Lyngby Stadion kl. 19.00.

Information til gæstende VB'ere i Kongens Lyngby

Af Camilla Dahl | 25. april 2024

Fredag venter Lyngby BK på den anden side af Storebælt, og her alt, du som gæstende VB'er med fordel ved inden dit besøg på Lyngby Stadion.